Nieuws

U bent weer welkom bij ons op kantoor!

U bent op ons kantoor aan de Houtsestraat weer welkom zonder afspraak van maandag t/m donderdag van 09.00 tot 12.00 uur. Buiten deze tijden is ons kantoor geopend op afspraak. Maar we blijven voorzichtig en alert. Wij blijven de basisregels van de overheid en het RIVM volgen, geven elkaar de ruimte, wassen regelmatig onze handen en bij klachten blijven onze medewerkers thuis.

Telefonisch zijn onze collega’s op werkdagen bereikbaar van 08.30 uur tot 12.30 uur en van 13.30 uur tot 16.30 uur via 0492-579090. Voor spoedgevallen is dit nummer ook buiten kantooruren bereikbaar.

U kunt ook weer alle reparatieverzoeken melden

Wij plannen ook weer alle reparatieverzoeken in. Ook de niet spoedeisende. Uiteraard houden wij ons hierbij aan de geldende coronamaatregelen.

U kunt uw reparatieverzoek telefonisch melden. Maar online kan ook via de website of via info@compaen-wonen.nl!

Tijdens het inplannen van een reparatie stellen we u nog wel de vraag:

  • Is er sprake van griepklachten? Zo ja, dan plannen wij geen afspraak in en vragen wij u om opnieuw contact met ons op te nemen zodra deze klachten voorbij zijn. Dit geldt uiteraard niet voor spoedeisende reparaties.

Houd 1,5 meter afstand

De werkzaamheden worden uitgevoerd door onze eigen onderhoudsmensen, maar ook door onze onderhoudspartners. Iedereen werkt volgens de landelijke richtlijnen voor de bouw die aansluiten op de richtlijnen van het RIVM. Hierbij houden we rekening met uw veiligheid, die van onszelf en van onze onderhoudspartners.

Ook groot onderhoud gaat gewoon door

Groot onderhoud zijn we – steeds rekening houdend met alle coronamaatregelen – blijven uitvoeren. En dat blijven we ook doen. Maar alleen als de gezondheid van werknemers en bewoners gegarandeerd is. Vaak zijn de werkzaamheden aan de buitenzijde van de woning. Denk hierbij aan schilderwerk, werkzaamheden aan het dak en de gevel. Soms moeten we wel in de woning zijn. Bijvoorbeeld bij een nieuwe keuken, badkamer of toilet. Ook hierbij houden we ons aan de landelijke richtlijnen voor de bouw die aansluiten op de richtlijnen van het RIVM. En we doen dat altijd in overleg met bewoners. Valt u in de risicogroep, dan maken we met u andere afspraken. Ook afspraken ter voorbereiding op groot onderhoudswerkzaamheden (warme opnames) voeren we uit maar we geven elkaar de ruimte.

Als u gaat verhuizen

Het ondertekenen van de huurcontacten en sleuteluitgifte doen we weer op kantoor. De voorinspecties en eindinspecties doen we weer fysiek in de woning en bezichtigingen in leegstaande woningen vinden ook weer plaats samen met de verhuurmakelaar en kandidaat huurder. Uiteraard geven we elkaar ruimte. Intakes vinden voornamelijk nog digitaal plaats, behalve in uitzonderingsgevallen.

 

 

arrow