Nieuws

hero-bg

Nieuws

hero-bg
overlay

Een klacht melden

We doen ons best om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Toch kan het zijn dat u ergens niet tevreden over bent. Laat het ons dan weten. Dan kunnen wij samen naar een passende oplossing zoeken en kunnen wij onze dienstverlening verbeteren. Hier leest u de werkwijze met betrekking tot het indienen van een klacht over het contact met onze medewerker, de service van Compaen of de uitvoering van onze regels.

Wij vinden het belangrijk dat onze medewerkers de kans krijgen om uw ontevredenheid samen met u op te lossen. Lukt het niet om samen tot een passende oplossing te komen? Dan kunt u bij ons een formele klacht indienen. Wij reageren dan zo spoedig mogelijk op deze klacht. Bent u niet tevreden over de uitkomst of de geboden oplossing? Dan noemen we een klacht een geschil. Een geschil kunt u ter beoordeling voorleggen aan de onafhankelijke Regionale Geschillencommissie. Deze commissie is er voor alle klanten die de interne klachtenprocedure hebben doorlopen, maar er samen met ons niet uitkomen.

arrow