Vanaf 15 juli a.s. starten wij met een reparatiemeldingen uurtje.
Van maandag t/m donderdag tussen 9 en 10 uur zitten onze projectleiders klaar om telefonische reparatiemeldingen te beantwoorden. Dit is vooral bedoeld voor de meer technische en ingewikkelde reparatieverzoeken. Bewoners worden dus direct door de collega geholpen met de juiste expertise.
Tijdens onze kantooruren kunnen bewoners ons gewoon blijven bellen. Veelvoorkomende meldingen worden (net als nu) beantwoord en weggezet door ons KCC. De meldingen die technischer van aard zijn, kunnen telefonisch tijdens het reparatiemeldingen uurtje opgepakt worden door onze projectleiders.
Naast bellen, kunnen bewoners natuurlijk ook mailen, het formulier invullen via Mijn Compaen of binnenlopen tijdens onze inloopdagen. Daar verandert niets.
We gaan de komende maanden monitoren hoe dit loopt en of dit een positieve bijdrage levert aan onze dienstverlening, optimalisatie van onze interne processen en natuurlijk onze huurderstevredenheid!