Eerste hulp kalender

Internet, televisie of telefoon

Kan de televisie geen zenders meer ontvangen?

  • Check eerst of de kabels goed aangesloten zijn en of het toestel niet kapot is.
  • Zijn de kabels en het toestel in orde? Neem dan contact op met de kabelexploitant (aanbieder) waarbij je een contract hebt afgesloten.

Geeft de telefoon geen signaal meer?

  • Check eerst of de apparatuur en de kabels goed zijn aangesloten.
  • Zijn de kabels en het apparaat in orde? Neem dan contact op met de telefoonmaatschappij waarbij je een contract hebt.

Heb je geen toegang meer tot internet?

  • Check eerst of alle apparatuur en alle kabels goed zijn aangesloten. Wanneer de kabels en de apparatuur in orde zijn, kun je contact zoeken met jouw provider.

Aansluiting telefoon, tv en internet: niet van Compaen!

Let op! Wij zijn niet verantwoordelijk voor de aansluitingen van telefoon, televisie en internet.

Bel voor storingen niet naar ons, maar regel het zelf via jouw kabelexploitanten en/of providers.

TIPS:

  • Onthoud goed bij welke bedrijven je contracten hebt voor telefoon, televisie en internet. Bewaar de telefoonnummers op een logische plaats.

 

arrow