Een reparatie melden? Dat kan door te bellen, mailen of via Mijn Compaen.
Bellen
Van maandag t/m donderdag tussen 9.00 en 10.00 uur kun je ons bellen op 0492-579090. Onze projectleiders zitten voor je klaar om je verder te helpen.
Mailen
Mail 24 uur per dag en 7 dagen in de week je reparatiemeldingen naar reparatieverzoeken@compaen-wonen.nl. Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen antwoord op je reparatieverzoek.
Mijn Compaen
Meld je reparatieverzoek in ‘Mijn Compaen’. Je ontvangt dan binnen 2 werkdagen antwoord op je reparatieverzoek.
Kun je nog niet inloggen via ‘Mijn Compaen’? Klik hier om een account aan te maken.
Spoed?
Heb je een reparatiemelding die niet kan wachten? Voor spoed kun je ons 24 uur per dag bellen op 0492-579090. Buiten onze kantooruren krijg je de meldkamer aan de telefoon.
Geen warmwater of verwarming?
Een storing aan de cv-installatie kun je rechtstreeks melden bij Feenstra, telefoonnummer 040 252 26 25.
Uitzondering: Woon je in één van de appartementen aan de Franciscanessenhof in Mierlo? Bel dan met Compaen via 0492-579090.
Een vraag over zonnepanelen?
Neem dan contact op met RE-source op telefoonnummer 040-2300640.
Heb je jezelf buitengesloten? Of ben je je sleutels kwijt?
Dit is voor jouw eigen rekening. Je mag zelf een slotenmaker inschakelen, maar let op: er zijn veel malafide slotenmakers. Je mag altijd met ons bellen, wij verwijzen je graag door naar een betrouwbare slotenmaker.
Onderhoud voor Compaen of voor jou?
Hier zie je welk onderhoud voor ons en voor jou is.