Reparatieverzoek

Compaen streeft ernaar haar woningen technisch in goede staat te houden. het kan echter voorkomen dat er iets stuk gaat en reparatie noodzakelijk is. Het is dan voor u belangrijk om te weten wie de reparatie moet (laten) uitvoeren. Kunt u Compaen bellen of is er sprake van normaal huurdersonderhoud? Klik hier en u kunt lezen welke reparaties door ons worden uitgevoerd.

Heeft u dus een reparatieverzoek? Meld dit ons. Uiteraard kunt u dit telefonisch aan ons doorgeven; telefoonnummer 0492-57 90 90 (buiten kantoortijden wordt u automatisch doorgeschakeld met de meldkamer).

Liever online een reparatieverzoek indienen? Vul onderstaande gegevens in en wij nemen binnen een werkdag contact met u op voor het maken van een afspraak.

Heeft u problemen met de verwarming of géén warm water? Bel dan rechtstreeks met Feenstra, telefoonnummer 040-252 26 25.

Een uitzondering hierop: Woont u in één van de appartementen aan de Franciscanessenhof in Mierlo? Bel dan met Compaen.

Reparatieverzoek voor:

Geef hieronder duidelijk aan wat het probleem is en in welke ruimte het probleem zich voor doet.

Zodra dit formulier bij ons binnen komt nemen wij binnen een werkdag contact met u op.

Bent u huurder? Log hier direct in.

Contact

Woningstichting Compaen
Houtsestraat 69, Mierlo-Hout
(Helmond)

Telefoon:
0492-57 90 90
e-mail:
info@compaen-wonen.nl


Openingstijden

  • maandag t/m donderdag van
    9.00 - 12.00 uur en
    14.00 - 16.00 uur
  • op vrijdag van
    9.00 - 12.00 uur

Telefonische bereikbaarheid

  • maandag t/m donderdag van 
    8.30 - 12.30 uur en
    13.30 - 16.30 uur
  • op vrijdag van
    8.30 - 12.00 uur

Voor spoedeisende zaken zijn we ook na werktijd telefonisch bereikbaar via 0492 - 57 90 90.